1) Mengajar subjek Sejarah untuk SPM dari tahun 2015 hingga 2017 melalui saluran NOTASAYACEMERLANGSPM.
2) Mendapat A dalam subjek Sejarah SPM pada 2016.
3)Menyambung pengajian STPM dalam bidang sosial, merangkumi subjek Sejarah, Pengajian Am, Pengajian Perniagaan, dan Bahasa Melayu.
4)Mendapat CGPA 3.17 dalam STPM.
5)Menyambung pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Sains Maklumat.
6)Mendapat Anugerah Dekan semasa semester 2 dan 3 dengan pointer 3.63 dan 3.57.
7)Mendapat A dalam subjek Islam and Civilization pada semester 1 ketika pengajian di ijazah sarjana muda
8)Mempunyai ilmu pengetahuan dalam pendokumentasian dan pengendalian bagi dokumen bersejarah iaitu sumber primer seperti oral documentation dan manuscript yang dipelajari ketika pengajian di ijazah sarjana muda
9)Meski perubahan silibus sudah banyak berubah, saya tetap berusaha untuk mempelajari dan memahami silibus dan skema pemarkahan serta teknik menjawab peperiksaan yang betul bagi membantu pelajar saya.Berdasarkan pengalaman dan ilmu yang saya pelajari, saya yakin dapat memberikan yang terbaik bagi pelajar SPM, khususnya dalam subjek Sejarah.
Teaching Method(s)
1)Saya akan memberikan soalan sejarah dalam bentuk objektif terlebih dahulu bagi menguji sejauh mana kefahaman dan ingatan mereka sebelum saya memulakan pengajaran dan pembelajaran dalam bentuk Quiziz game, dengan begitu saya dapat menganalisi soalan yang mereka lemah yang perlu diberikan penekanan
2)Setelah itu, baru fokus kepada soalan KBAT yang memfokuskan pelajar untuk memberi huraian dan contoh berdasarkan fakta yang tepat setelah mereka mengingat fakta dalam bentuk objektif berulang2 kali